A Heti Válasz és az izraeli jobboldal Soros ellen

Ma a címlapon is hirdeti Borókai Gábor kormánypárti hetilapja Ablonczy Bálintnak az "államok feletti hatalmat gyakorló" Soros Foundation Networkről közölt cikkét. Jó jobboldali szokás szerint a kőkemény tényfeltárásnak egy darab angol nyelvű jelentés a forrása. Ezt az izraeli NGO Monitor nevű szervezet készítette. A…